PODRŠKA PRODAJE

ROK SAOBRAZNOSTI

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 24 meseca od datuma kupovine robe. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Izjava o saobraznosti: Izjavljujemo da su proizvodi našeg prodajnog asortimana saobrazni ugovoru u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Zakonski rok saobraznosti iznosi dve godine od datuma kupovine proizvoda, a što se dokazuje fiskalnim ili drugim računom. Ukoliko je proizvod nesaobrazan zbog neispravnosti komponenti ili drugih nedostatka u izradi, isti će biti popravljen ili zamenjen bez novčane nadoknade. Izjava se ne odnosi na:

  • Potrošni materijal
  • Pribor (opciono ispuručen uz proizvod)
  • Oštećenja i neispravnost proizvoda nastala usled:
    - Mehaničkih oštećenja (krivicom kupca ili treće osobe) i curenja baterija
    - Nepoštovanja preporuka datih u uputstvu za upotrebu i neodgovarajuće brige o proizvodu
    - Vršenja popravki, prepravki ili izmena u strukturi proizvoda od strane neovlašćenih lica
    - Upotrebe delova i pribora, proizvoda i materijala koje nije isporučio i odobrio proizvođač
    - Delovanja više sile ili prirodnih nepogoda kao što su poplave, požari, zemljotresi, udari groma i dr.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca, kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaja popravki od strane neovlašćenih lica.

Za sve proizvode Prizma prodajnog asortimana kupljene u PRIZMA prodavnicama, ONLINE ili u apotekama obezbeđene su BESPLATNE servisne usluge u šta ne spada zamena rezervnih delova odnosno potrošnog materijala (baterije, manžetne, inhalacioni kitovi, samolepljive elektrode i sl).

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na info@prizma.rs

SERVIS PRIZMA

Ukoliko sumnjate na neispravnost rada uređaja molimo Vas da pre svega pažljivo pročitate uputstvo o pravilnoj upotrebi. Nepravilno korišćenje uređaja najčešći je uzrok nepravilnosti u radu istog.

Kompanija PRIZMA Kragujevac svojim kupcima obezbeđuje besplatne servisne usluge i nakon isteka roka saobraznosti, u šta ne spada zamena pribora aparata, rezervnih delova i potrošnog materijala.

SERVISNI CENTRI PRIZME

  • SERVIS Kragujevac - Zorana Đinđića 9
  • SERVIS Beograd - Stari Grad - Pop Lukina 12
  • SERVIS Beograd - Zvezdara (Đeram) - Bulevar kralja Aleksandra 170
  • SERVIS Beograd - Voždovac - Vojvode Stepe 215
  • SERVIS Beograd - Čukarica - Požeška 80
  • SERVIS Novi Sad - Šafarikova 9
  • SERVIS Niš - Vožda Karađorđa 10
  • SERVIS Kraljevo - Cara Lazara 46

Ukoliko u mestu u kom živite ne postoji servisni centar Prizme, aparat možete poslati u SERTIFIKOVANI REGIONALNI SERVISNI CENTAR u Kragujevcu.

Podaci za slanje su:

Primalac: PRIZMA KRAGUJEVAC
Adresa: Kumanovska 8, 34000 Kragujevac

Molimo Vas da uz aparat za servisiranje, obavezno pošaljete propratno pismo u kome ćete navesti šta ste uočili kao problem, kao i kontakt telefon kako bi Vas serviser kontaktirao u slučaju potrebe za zamenom potrošnog materijala aparata (inhalacioni kit, manžetna i sl.) što podrazumeva naplatu istih.

Ukoliko je aparat u garantnom roku (roku saobraznosti), neohodno je poslati fiskalni ili drugi račun.

REKLAMACIJE

U slučaju sumnje na lošu funkcionalnost ili neispravnost proizvoda, pre svega je potrebno pažljivo pročitati uputstvo o pravilnoj upotrebi. Nepravilna upotreba proizvoda je najčešći uzrok nepravilnosti rada istog.

U slučaju reklamacije, procedura je sledeća:
Kupac/Potrošač dostavlja proizvod koji je predmet reklamacije u bilo koji PRIZMA maloprodajni objekat ili isti može poslati na adresu: PRIZMA, Kumanovska 8, 34 000 Kragujevac. Uz proizvod koji je predmet reklamacije obavezno je dostaviti fiskalni ili drugi račun kao dokaz o kupovini.
Potrošači koji se opredele za slanje proizvoda na našu adresu potrebno je da uz proizvod i račun pošalju propratno pismo sa opisom neispravnosti i navedenim kontakt podacima kupca (ime i prezime, adresa, broj telefona, email adresa).
Odgovorno lice Prizme će odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, kontaktirati potrošača, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu, predlogom za njegovo rešavanje i rokom za rešavanje reklamacije (maksimum 30 dana).

ODUSTANAK OD KUPOVINE NA DALJINU

Zakon u slučaju prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošačem, da odustane od ugovora u roku od 14 dana, od dana kada mu je proizvod isporučen.
Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju: isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke (Zakon o zaštiti potrošača, Član 36). Kompletan zakon možete pročitati ovde.
Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca: Obrazac za odustanak od ugovora o kupovini na daljinu . U tom slučaju, neoštećena roba u originalnoj neoštećenoj ambalaži se zajedno sa popunjenim obrascem i fiskalnim računom dostavlja na niže navedenu adresu:

PRIZMA Kragujevac
Kumanovska 8,
34000 Kragujevac

PRIZMA ima pravo da odbije zahtev kupca za odustanak od kupovine na daljinu, ukoliko utvrdi da proizvodi nisu u ispravnom stanju zbog toga što je kupac istima neadekvatno ili nepravilno rukovao, oštetio ih ili higijenski kontaminirao. Kupac nema pravo da odustane od ugovora o kupovini na daljinu u slučaju: isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.