PODRŠKA PRODAJE

ROK SAOBRAZNOSTI

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 24 meseca od datuma kupovine robe. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Izjava o saobraznosti: Izjavljujemo da su proizvodi našeg prodajnog asortimana saobrazni ugovoru u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Zakonski rok saobraznosti iznosi dve godine od datuma kupovine proizvoda, a što se dokazuje fiskalnim ili drugim računom. Ukoliko je proizvod nesaobrazan zbog neispravnosti komponenti ili drugih nedostatka u izradi, isti će biti popravljen ili zamenjen bez novčane nadoknade. Izjava se ne odnosi na:

  • Potrošni materijal
  • Pribor (opciono ispuručen uz proizvod)
  • Oštećenja i neispravnost proizvoda nastala usled:
    - Mehaničkih oštećenja (krivicom kupca ili treće osobe) i curenja baterija
    - Nepoštovanja preporuka datih u uputstvu za upotrebu i neodgovarajuće brige o proizvodu
    - Vršenja popravki, prepravki ili izmena u strukturi proizvoda od strane neovlašćenih lica
    - Upotrebe delova i pribora, proizvoda i materijala koje nije isporučio i odobrio proizvođač
    - Delovanja više sile ili prirodnih nepogoda kao što su poplave, požari, zemljotresi, udari groma i dr.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca, kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaja popravki od strane neovlašćenih lica.

Za sve proizvode Prizma prodajnog asortimana kupljene u PRIZMA prodavnicama, ONLINE ili u apotekama obezbeđene su BESPLATNE servisne usluge u šta ne spada zamena rezervnih delova odnosno potrošnog materijala (baterije, manžetne, inhalacioni kitovi, samolepljive elektrode i sl).

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na info@prizma.rs

SERVIS PRIZMA i POST-PRODAJNA PODRŠKA

Ukoliko sumnjate na neispravnost rada uređaja molimo Vas da pre svega pažljivo pročitate uputstvo o pravilnoj upotrebi. Nepravilno korišćenje uređaja najčešći je uzrok nepravilnosti u radu istog.

Kompanija PRIZMA Kragujevac svojim kupcima obezbeđuje besplatne servisne usluge, kako tokom, tako i nakon isteka roka saobraznosti, u šta ne spada zamena pribora aparata, rezervnih delova i potrošnog materijala. Za proizvode koji koriste potrošni materijal i rezervne delove, obezbeđujemo dostupnost istih (prema smernicama proizvođača). Asortiman potrošnog materijala, dodatne opreme i rezervnih delova za proizvode kućne opreme možete pogledati na linku ovde, dok asortiman za profesionalni program aparata možete pogledati na linku ovde. Ukoliko ne pronađete na našem sajtu potreban artikal, ljubazno Vas molimo da nas kontaktirate putem emaila info@prizma.rs ili besplatnim pozivom na broj telefona 0800 200 000.

SERVISNI CENTRI PRIZME

  • SERVIS Kragujevac - Zorana Đinđića 9
  • SERVIS Beograd - Stari Grad - Pop Lukina 12
  • SERVIS Beograd - Zvezdara (Đeram) - Bulevar kralja Aleksandra 170
  • SERVIS Beograd - Voždovac - Vojvode Stepe 215
  • SERVIS Beograd - Čukarica - Požeška 80
  • SERVIS Novi Sad - Šafarikova 9
  • SERVIS Niš - Vožda Karađorđa 10
  • SERVIS Kraljevo - Cara Lazara 46

Ukoliko u mestu u kom živite ne postoji servisni centar Prizme, aparat možete poslati u SERTIFIKOVANI REGIONALNI SERVISNI CENTAR u Kragujevcu.

Podaci za slanje su:

Primalac: PRIZMA KRAGUJEVAC
Adresa: Kumanovska 8, 34000 Kragujevac

Molimo Vas da uz aparat za servisiranje, obavezno pošaljete propratno pismo u kome ćete navesti šta ste uočili kao problem, kao i kontakt telefon kako bi Vas serviser kontaktirao u slučaju potrebe za zamenom potrošnog materijala aparata (inhalacioni kit, manžetna i sl.) što podrazumeva naplatu istih.

Ukoliko je aparat u roku saobraznosti, neohodno je poslati fiskalni ili drugi račun.

REKLAMACIJE

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz člana 51. i člana 80. Zakona o zaštiti potrošača kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
U slučaju sumnje na lošu funkcionalnost ili neispravnost proizvoda, pre svega je potrebno pažljivo pročitati uputstvo o pravilnoj upotrebi. Nepravilna upotreba proizvoda je najčešći uzrok nepravilnosti rada istog.

U slučaju reklamacije, procedura je sledeća:
Kupac/Potrošač dostavlja proizvod koji je predmet reklamacije u bilo koji PRIZMA maloprodajni objekat ili isti može poslati na adresu: PRIZMA, Kumanovska 8, 34 000 Kragujevac. Uz proizvod koji je predmet reklamacije obavezno je dostaviti fiskalni ili drugi račun kao dokaz o kupovini.
Potrošači koji se opredele za slanje proizvoda na našu adresu potrebno je da uz proizvod i račun pošalju propratno pismo sa opisom neispravnosti, zahtevom za rešenje reklamacije i navedenim kontakt podacima kupca (ime i prezime, adresa, broj telefona, email adresa) ili da preuzmu i popune obrazac reklamacionog lista koji se može preuzeti na linku: ovde.
Prizma Kragujevac d.o.o. ima zaključen ugovor sa kurirskom službom Post express. Svaki potrošač koji izjavljuje reklamaciju u roku saobraznosti, može putem navedene kurirske službe o trošku "Prizma Kragujevac d.o.o." kao trgovca, poslati reklamirani proizvod. U slučaju nedoumica obratiti se korisničkoj službi putem maila info@prizma.rs ili telefona, besplatnim pozivom na broj 0800 200 000.
Odgovorno lice Prizme će odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, kontaktirati potrošača, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu, predlogom za njegovo rešavanje i rokom za rešavanje reklamacije (maksimum 30 dana). U slučaju kada je reklamacija neosnovana i kao takva odbijena, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja spora pred nadležnim telima za vansudsko rešavanje spora, a u skladu sa čl. 55. stav 12. i čl. 149. do 169. Zakona o zaštiti potrošača „Sl. Glasnik RS”, br. 88/2021;

ODUSTANAK OD KUPOVINE NA DALJINU

Zakon u slučaju prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošačem, da odustane od ugovora u roku od 14 dana, od dana kada mu je proizvod isporučen.
Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju: isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke (Zakon o zaštiti potrošača, Član 36). Kompletan zakon možete pročitati ovde.
Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca: Obrazac za odustanak od ugovora o kupovini na daljinu . U tom slučaju, neoštećena roba u originalnoj neoštećenoj ambalaži se zajedno sa popunjenim obrascem i fiskalnim računom dostavlja na niže navedenu adresu:

PRIZMA Kragujevac
Kumanovska 8,
34000 Kragujevac

PRIZMA ima pravo da odbije zahtev kupca za odustanak od kupovine na daljinu, ukoliko utvrdi da proizvodi nisu u ispravnom stanju zbog toga što je kupac istima neadekvatno ili nepravilno rukovao, oštetio ih ili higijenski kontaminirao. Kupac nema pravo da odustane od ugovora o kupovini na daljinu u slučaju: isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke. Kupac snosi troškove povraćaja robe koja je predmet odustanka.